2019-08-09 0
"Обединена българска банка", част от белгийската КВС Груп, е първата банка на българския пазар, която предлага на своите бизнес клиенти нова услуга, решаваща проблема с времето и разстоянието между клиент и експерт на финансовата институция. Услугата "Видео банкер" дава възможност на клиентите, които не могат да посетят клон на банката, да осъществят среща с консултант и да обсъдят съвместно в реално време текущи въпроси. В първата си фаза проектът е достъпен за фирмени клиенти (микро, малък и среден бизнес, както и корпоративни клиенти), опериращи на територията на София, а в края на месец септември услугата ще бъде активна и за фирмените клиенти на ОББ от цялата страна.
Според проучване на банката близо 84% от клиентите одобряват идеята и смятат въвеждането ѝ за отлично решение, което спестява време. Заедно, клиенти и специалисти, могат отдалечено да работят по документи, да споделят екрани и организират конферентни видео разговори, включително с експерти от KBC груп в България.
Услугата може да се достъпва от всяко устройство – смартфон, таблет, десктоп, чрез използването на стандартни за потребителя интерфейси.
Сигурността на връзката се гарантира от водеща в световен мащаб платформа за видео срещи, която осъществява контакта между експерт и клиент и позволява E2E криптиране. Съобразявайки се с желанието на своите клиенти, ОББ няма да извършва запис да видео срещите за бизнес клиенти, в случай че не се изисква регулативно.
Видеобанкирането е сигурен и достъпен начин за осъществяване на контакт между банков експерт и неговия клиент от разстояние, спестява време и гарантира сигурността на обменените данни. С новата си услуга ОББ се превръща в първата банка, която предлага видео срещи за бизнес лица и утвърждава лидерската й позиция на иновативна банкова институция.