начало

Европрокуратурата се оплака от липса на съдействие при разследване на измама за 9 млн. лв. Европрокуратурата се оплака от липса на съдействие при разследване на измама за 9 млн. лв.

Недоставяне на услуга

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Недоставяне на услуга

Мнениеот doenitz » 09 Авг 2016, 15:15

Здравейте,
Имам едно скромно питане - има ли срок и колко е, за да прекратя или да откажа да платя месечна такса на мобилен оператор, ако повече от 10 дни не може да ми осигури услугата? Става дума за интернет, не могат да оправят проблема повече от 10 дни и това доста ми вдига нервите, а интернета ми трябва за работа. Мисля, че имаше някакъв срок, в който ако не получиш услугата или не плащаш за текущия месец, или имаш право да развалиш договора (ако не се лъжа беше уредени с някакви правила на ЕС).
Благодаря Ви предварително !
doenitz
Младши потребител
 
Мнения: 36
Регистриран на: 19 Май 2016, 11:25

Re: Недоставяне на услуга

Мнениеот jhoro » 09 Авг 2016, 18:18

Не сте казали кой е оператора - не, че е наложително. Вие си го знаете и проверете в Общите условия.
48. В случай на планирано прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактични прегледи, ремонти или поради развитие на мрежите Мобилтел е длъжен да информира предварително абонатите/потребителите в засегнатия район включително и за сроковете на прекъсването или влошаването на качеството на услугата, по начин, който е максимално достъпен. При възникване на вероятност от затруднения или временно спиране на предоставянето на CLI услугите Мобилтел се задължава да информира абонатите/потребителите за тези обстоятелства минимум два дни предварително, когато това е обективно възможно.
49. В случай на прекъсване на обслужването от мрежите за повече от 24 часа, Мобилтел се задължава да намали с 1/30 месечната абонаментна цена за всеки 24-часов период, отчетен от момента на прекъсване до възстановяването на обслужването.
Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM, UMTS и LTE
jhoro
Активен потребител
 
Мнения: 2230
Регистриран на: 05 Окт 2006, 11:58

Re: Недоставяне на услуга

Мнениеот doenitz » 10 Авг 2016, 10:27

Не са Мтел, оранжевите са.
Въпросът е, че нямаше никакво съобщение - един следобед спря нета, обадих се, казаха ще го оправят, нищо ... и от там като се почна всеки ден им звъня, пращат техници - хората не могат да намерят проблем при мен, но си констатират, че нямам интернет. Пак звънене, пак проверки. Накрая ми пратиха съобщение, че до 19-ти август е възможно да нямам интернет, защото имало мрежови проблеми (това след 10 дни мъки да го отстранят). А аз през това време почти цял месец може да стане да нямам интернет, но таксата ми върви, да не говорим, че ми трябва интернета за работа.
Не мога ли да се прекратя предсрочно договора за неизпълнение от тяхна страна?
doenitz
Младши потребител
 
Мнения: 36
Регистриран на: 19 Май 2016, 11:25

Re: Недоставяне на услуга

Мнениеот jhoro » 10 Авг 2016, 16:51

Ето и от тях - Общи условия за уреждане на взаимоотношенията между “БТК” ЕAД и Абонатите и Потребителите на електронни съобщителни услуги, предоставяни чрез обществената електронна съобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM и по стандарт UMTS (“Общи условия“) (в сила от 01.08.2016 г.)
Раздел IX ОТГОВОРНОСТ НА БТК
102.
БТК отговаря пред Потребителите за виновно неизпълнение на задълженията си, поради причини, върху които има контрол и носи отговорност както следва:
102.2. В случай на прекъсване на обслужването от мрежата, което продължи повече от осем часа на денонощие, БТК дължи на Потребителя обезщетение в размер на 1/30 от месечната абонаментна цена за всеки ден, в който е налице прекъсване на услугата. Обезщетението се отразява най-късно във фактурата за отчетния период, следващ датата на подаване на писмено искане за това от страна на Абоната.
jhoro
Активен потребител
 
Мнения: 2230
Регистриран на: 05 Окт 2006, 11:58

Re: Недоставяне на услуга

Мнениеот doenitz » 10 Авг 2016, 21:30

Благодаря за отговора :)
doenitz
Младши потребител
 
Мнения: 36
Регистриран на: 19 Май 2016, 11:25


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron