кога е възможно въстановяване на сумата/подмяна/издаване на ваучер на закупен електро уред, който е показал дефект?
Моята история е следната:
На 03/11/2014г. закупих телевизор с марка Panasonic, модел 55DT60 от магазин Технополис Младост-4. След монтажа му, установих че има проблем с панела/матрицата. Имаше тъмно-жълтеникаво петно с диаметър около 20 см. в лявата страна на екрана. Държа да отбележа, че поради ред причини, телевизорът влезна в експлотация в началото на третия месец, след покупката. В последствие, се оказа че съм закупил и "мострен" телевизор (масова практика на въпросната верига), факт който ми бе спестен при самата покупка. Навъртените часове се виждат точно и ясно в системното меню на телвизора. Звъннах в Технополис Надежда и бях помолен да го занеса при тях за рекламация. Приеха телевизора и издадоха протокол. След около седмица, получих обаждане от сервиз "Роял" Дианабад, който обслужва Технополис ми съобщиха, че са установили проблем с дефектна матрица и, че трябва да се замени с нова. На 28-мия ден получих SMS от Технополис Надежда, че е готов и че мога да отида да си го прибера обрано. При получаването му телевиозра ми бе върнат със спукана задна рамка. Описахме проблема в протокола за получаване. Взех го и веднага го пробвах в нас, но установих нов проблем. Говорителя на звука бе повреден, тъй като издаваше
странни звуци при усилване на говора. Отново закарах телевизора до Технополис Надежда. Приеха го и написаха нов протокол за рекламация. След един ден ми звъннаха отново от сервиз "Роял" Дианабад, и ми съобщиха, че в следствие на подмяната на новия панел в него са попаднали парчета стиропор и частици от него били заседнали на един от говорителите. Щели да ги отстранят и да ми го върнат. На 24/03/2015 получих нов SMS да отида да си взема уреда, тъй като бил готов. При получаването му, настоявах за проверка и тест в самия магазин. При проверката установих нов проблем с панела на телвизора, като отново бе подадена и пусната рекламация. До момента телевизора е прекарал повече от 2 месеца в сервиз, като преждевременно цялата драма около отремонтирването, ми коства загуба на време, много изразходени нервим, както и безброй разправии със служители работещи в Технополис.
Чудя се какво да правя и дали да си наeма адвокат, че до колко разбрах не мога да подам жалба до КЗП, тъй като телевизора е закупен с фактура на фирма. От магазина отказват да го заменят с друг, да ми върнат парите или да издадът ваучер на тази стойност.
Моля за съвет.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)