Моля за съвет как да защитя правата си ако имам такива.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
|
|
milenk написа:Имах двугодишен договор с мобилен оператор,с който закупих на лизинг и GSM апарат. Договора изтече Юни месец миналата година. Продължавам да ползвам услугите на същия оператор. Преди два дена се обадих и говорих с техен сътрудник с молба да ми бъде отключен апарата за да мога да го ползвам и с другите оператори. Любезно ми беше казано, че ако договора е изтекъл ще ми бъде даден кода за разблокиране на апарата. В противен случай услугата била платена. След направената в момента справка се установи,че договора е изтекъл и ми поискаха IMEI номера на апарата. Казаха ми,че до 24 ч. ще се свържат с мен за да ми кажат кода за разблокиране. Да ама НЕ. На другия ден получих SMS, че ще ми кажат кода след преподписване на договора. След като коректно съм си плащал сметките за ползваните услуги и тези по лизинга имат ли право да ме пренуждават да преподписвам договора и да ме лишават от възможността да ползвам платения апарат с други оператори.
Моля за съвет как да защитя правата си ако имам такива.
nk7702n написа: 2. Това с обещанията, че ще Ви дадат кода в 24 - часов срок, го чувам за първи път от Вас.
neutralen написа::shock: Това е най-сложният начин за разкодиране на мобилен телефон, който съм чувал - делото МОЖЕ да продължи 2 - 3 години, за което Клиентът ще плати адвокатски хонорари за минимум 2 нови телефона, без да има гаранция, че решението ще бъде в негова полза. Накрая ще отиде в някой сервиз, където ще му разкодират телефона за минути.
neutralen написа::shock: Ама ти не четеш внимателно какво ти пишат участниците във Форума![]()
Вече ти беше посочено решение на проблема от колежката nk7702n - отиваш в един сервиз с телефона и там ти го разкодират, след което ще можеш да го ползваш с който си искаш оператор. Стига си "плакал", ами действай.
milenk написа:neutralen написа::shock: Ама ти не четеш внимателно какво ти пишат участниците във Форума![]()
Вече ти беше посочено решение на проблема от колежката nk7702n - отиваш в един сервиз с телефона и там ти го разкодират, след което ще можеш да го ползваш с който си искаш оператор. Стига си "плакал", ами действай.
Да се намеся и аз. В рамките на добрия тон. Някои наистина разбраха за какво става дума. Други за съжаление не. Поставете се на моето място. Пенсионер с малко над 200лв. пенсия даващ всеки месец окло 80-90 лв. за разни хапчета. Сега се връщам от централния офис на оператора в града ни с малката надежда нещата да се оредят. Категорично ми отказаха без преподписване на договора да разкодират апарата. Попитах след като са толкова категорични ако подам жалба ще ми отговорят ли в писмена форма с причините за отказа. Отговориха,че ще изпратят жалбата в централния офис и от там ще получа отговор понеже те не можели.
После минах през един сервиз и ми казаха,че за 20лв. ще ми разкодират апарата.
...... им на тези 20лв (ИЗВИНЯВАЙТЕ), но аз се чувствам смазан и нищожен.
Те за ТОВА иде реч.
neutralen написа::shock: Ако смяташ тук във Форума да научиш правото - няма да стане.![]()
Разкодирай си телефона и върви при друг моб.оператор.![]()
За какви квадратчета говориш, нали си сложил ПОДПИС под договора.
Ако продължаваш да се правиш на компетентен, може и телефона да ти вземат - ти искаш да се бориш с Ламята, а тя не се плаши от приказки.
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта